بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

ارائه مطالب مرتبط با بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی
بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

ارائه مطالب مرتبط با بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

دانلود نرم افزار تصحیح متون علمی فارسی ویراستیار

نرم‌افزار «ویراستیار» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که برای استفادهٔ کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است. از قابلیت‌های ویراستیار می‌توان به اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی اشاره کرد.

این نرم افزار پس از نصب به صورت یک افزونه در برنامه word قابل استفاده است.



لینک دانلود

دانلود نرم افزار تصحیح متون مقالات علمی (لاتین): ginger

نرم افزار رایگان  که می تواند متون انگلیسی شما را در صفحات وب و یا نرم افزارهای MS Office مانند Word، PowerPoint و Out look بررسی نماید. این نرم افزار از Plug in که در نرم افزار Word وجود دارد قوی تره و حتی به بررسی گرامر جمله هم می پردازد.

نصب این نرم افزار بسیار ساده و کار کردن با اون ساده تر...


برای استفاده از آن شما در برنامه های Microsoft Office و یا در صفحات اینترنت با فشردن کلید F2 نرم افزار را در دسترس دارید برای استفاده.
برای استفاده نیز کافیست فایل مورد نظر (متن انگلیسی) را در نرم افزارهای ذکر شده (MS Office, Firefox & IE) باز کرده و با کلید F2 به بررسی آن بپردازید.
در بالای صفحه نمایش پنجره ای باز می شود که شما از طریق آن می توانید اصلاحات را پذیرفته (Approve) و یا رد (Skip) نمائید.


برای استفاده از این نرم افزار باید آنلاین باشید.


لینک دانلود

دانلود نرم افزار تصحیح متون مقالات علمی (لاتین): style writer

Style writer یک نرم افزار مفید و قابل اعتماد است که به شما در نوشتن متون انگلیسی مطابق با اصول نویسندگی کمک خواهد نمود. امروزه افراد بسیاری از جمله دانشجویان، اساتید و محققین، مقالات خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و دائما نیاز به تبادل نظر درباره عنوانین مختلف به زبان انگلیسی دارند. در اکثر مواقع به علت عدم آشنایی کامل با نحوه رایتینگ صحیح در انگلیسی، متون آن ها پر از اشتباهات انشایی است یا دارای جملات بسیار طولانی بوده و به سیاق فارسی نوشته می ‌شود، به نحوی که داوران مقالات یا دریافت‌کنندگان نامه‌ها معمولاً برداشت اشتباهی از آن چه در ذهن نویسنده وجود داشته است می‌ کنند. StyleWriter قادر است مانند یک ویراستار حرفه ای با ارائه توصیه های مهم در نوشتن و رعایت دستور زبان نوشته های انگلیسی، سبک نوشته شما را اصلاح کند. پس از نصب، برنامه بطور خودکار روی Microsoft Word شما نیز فعال می ‌شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار StyleWriter:
- ویرایش نوشته های شما به شیوه خوانا و در سبکی کاملاً حرفه ای
- برجسته سازی عبارات، کلمات و حروف اختصاری و ...
- تکنولوژی Smart-Spell برای رفع اشتباهات املایی
- کمک به نگارش پیشرفته متون انگلیسی
- کاربرد آسان
- دارای گزینه های مختلف برای نوشتن متون با موضوعات متفاوت (بعنوان مثال اگر در حال نوشتن یک متن تبلیغاتی هستید از منوی Task گزینه‌ی Advertisement را انتخاب کنید و اگر مقاله‌ علمی می‌نویسید گزینه‌ Academic Paper را انتخاب کنید)
- و ...

منبع: p30download.com



لینک دانلود